سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت ناخن

روش کار یک میکاپ آرتیست

یک میکاپ آرتیست حرفه ای، باید مهارت‌های مختلفی را بلد باشد. او راز جوانی و شادابی پوست را می‌داند، از روش‌های مراقبت پوست صورت و بدن آگاهی دارد.
و می‌داند چه نوع آرایشی برای چه نوع صورتی مناسب است و متناسب با جشن عروسی، مهمانی و یا مراسمات دیگر کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

میکاپ آرتیست حرفه‌ای باید ذهنی خلاق داشته باشد و برای هر فرم صورت، ایده‌های جدیدی را پیاده کند.
خلاقیت در میکاپ رمز موفقیت است چرا که اگر درگیر تکرار و روزمرگی شوند طرفداران خود را از دست می‌دهند.

گاهی اوقات هم ممکن است فردی آرایش خاصی را از شما بخواد پس ذهن میکاپ آرتیست باید قدرت پردازش بالایی داشته باشد تا بتواند خواسته مشتری خود را برآورده کند.

بافت مو سالن زیبایی نازلین

در سالن زیبایی نازلین بافت مو به صورت فوق تخصصی انجام می شود.
ما چند نوع بافت داریم که عبارت اند از بافت حصیری، آفریقایی، کف سری، تیغ ماهی، کنفی و….. این بافت ها روی موهای طبیعی فرد انجام شده و جلوه بسیار زیبایی به موها می دهند.
پرطرفدارترین نوع بافت در بین خانم ها بافت آفریقایی می باشد که در ادامه به توضیح این بافت ها خواهیم پرداخت.

تعریف سبک یا استایل آرایش عروس در میکاپ

سبک یا استایل میکاپ به معنای شیوه انجام آرایش صورت است که به تقسیم وزن و هارمونی رنگ در آرایش صورت می‌پردازد.

سبک کلاسیک، سبک اروپایی، سبک شرقی، سبک عربی، سبک هالیوودی و…. تمامی این سبک‌ها دارای زیرمجموعه‌های زیادی از انواع مدل‌ها در دنیای میکاپ و آرایش عروس می‌باشند.

تعریف مدل یا افکت آرایش عروس در دنیای میکاپ  

مدل یا افکت در میکاپ به معنای ساده یعنی بازی با عناصر تشکیل دهنده آرایش و استفاده از رنگ و حرارت در اجزای صورت که خلاقیت در خلق افکت‌های گوناگون حرف اول را می‌زند.
معروفترین این مدل‌ها شامل مدل عربی، مدل ژاپنی، مدل لبنانی، مدل خلیجی، مدل لایت اروپایی، مدل کلاسیک اروپایی، مدل مصری، مدل فشن، مدل هندی، مدل ایرانی و… هستند.

روش پایه کاشت ناخن

برق روی سطح تیپ باید توسط سوهان گرفته شود تا تیپ روی ناخن فوق العاده طبیعی باشد و اگر این تیپ لاک نداشت باید دارای رنگ کاملا طبیعی باشد.
پس از این مرحله کار با مواد شروع می‌شود و باید کار روی ناخن‌ها جداگانه انجام شود تا به مواد فرصت خشک شدن و منسجم شدن داده باشیم.
در ابتدا ضد قارچ را روی همه ناخن‌ها استفاده کرده و پس از آن از پرایمر استفاده میشود پرایمر چسبی است که باعث چسبندگی بین مواد و سطح طبیعی ناخن می‌شود و شکل‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارد شکل لاکی و شکل قطره ای.

از قلم موی مناسب شماره 4 سر تخت استفاده می‌شود و قلم را آغشته به لیکویید کرده و لیکویید باعث می‌شود تا پودر تبدیل به خمیر صاف و یکدست شود.
از سر ناخن به صورت مرتب مواد گذاشته می‌شود این کار باید با دقت هرچه تمام تر صورت گیرد چرا که ازدیاد مواد روی ناخن، سوهان کشی را با مشکل روبه رو می‌کند و همچنین کار تمیزتر، زیباتر و شکیل تر دیده می‌شود این کار را گام به گام تکرار می‌کنیم و سطح ناخن را به طور متعادل نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک از مواد آغشته می‌کنیم و با صفحه صاف قلم مواد را روی ناخن پهن کرده و همزمان به آن شکل داده تا نامرتب نباشد.