سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت مژه و اکستنشن

در ابتدا لازم است تا تفاوت میان کاشت مژه و اکستنشن مژه را برای شما توضیح دهیم و سپس به آموزش هر کدام بپردازیم

کاشت مژه در مدل های مختلف طبیعی ,بالیوودی ,عروسکی و یا ترکیبی بر روی مژه و زیر مژه انجام می شود ولی اکثرا در اکستنشن مژه از مژه های تار به تار استفاده می شود و بیشتر مدل طبیعی کار می شود

در هرنوع کاشت و اکستنشنی اصول اولیه وجود دارد که باید رعایت کرد اول اینکه چشم ها و مژ ها باید کاملا تمیز و فاقد چربی باشند وگرنه عمر کاشت یا اکستنشن کوتاه می شود.
برای تمیز کردن پلک از کینزرهای فاقد چربی استفاده مکینیم سپس برای اینکه مژه های زیرین به چسب آغشته نشوند و به مژه های بالایی گیر نکننده از پد مخصوص و یا چسب کاغذی استفاده مکینم و با احتیاط کامل چسب کاغذی یا پد را روی مژه های پایینی قرار میدهیم به گونه ای که کاملا پوشانده شوند.

سبک یا استایل در میکاپ به چه معناست؟

سبک یا استایل در میکاپ به معنای شیوه انجام آرایش است که به چگونگی تقسیم وزن و هارمونی رنگ در آرایش صورت اشاره دارد.
انواع سبک‌های آرایشی را می‌توان بر اساس چگونگی استفاده از عمق و رنگ و رعایت توازن و تعادل میان آرایش قسمت‌های مختلف اجزای صورت دسته بندی کرد.
همچنین تمامی این سبک‌ها دارای زیر مجموعه‌های وسیعی از انواع افکت‌ها هستند.

سالن زیبایی نازلین

همه ما خانم ها نام سالن زیبایی و یا آرایشگاه زنانه را شنیده ایم، سالن زیبایی نامی است که ابتدا کشور های اروپایی برای مراکز زیبایی انتخاب کردند و امروزه در ایران نیز به مراکز پیشرفته که امور مربوط به زیبایی را انجام می دهند سالن زیبایی گفته می شود.

مدل آرایش عروس لبنانی و خط چشم تیره و پهن

در مدل آرایش لبنانی، برای زیر سازی صورت از کرم پودرهایی سنگین با قدرت پوشانندگی بالا استفاده می‌شود  و برای زدن سایه چشم از رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای سوخته، سورمه‌ای و امثال آن استفاده می‌شود.
خط چشم‌هایی تیره و پهن در بالا و پایین پلک کشیده می‌شود و به تناسب طیف رنگی سایه، رنگ رژ لب انتخاب شده و با رژ گونه هماهنگ خواهد شد.
از مژه‌های مصنوعی پرپشت برای تمرکز بیشتر روی چشم نیز استفاده می‌شود.

مزایای کلاس های آموزش کاشت ناخن آکادمی زیبایی نازلین:

? پشتیبانی دائم تمام هنرجویان تا ورود به بازار کار توسط مدرسین مرکز آموزش کاشت ناخن نازلین انجام خواهد گرفت.

? بروز ترین متدها و تکنیک های کاشت و دیزاین ناخن با تدریس مدرس رسمی کمپانی هارمونی

? معرفی هنرجویان به سالن های زیبایی تهران و شهرستان ها، پس از گذراندن دوره های آموزش کاشت ناخن و اخذ مدرک انجام خواهد گرفت.

? اسکان رایگان ویژه هنرجویان شهرستان، در خوابگاه دخترانه نزدیک به آکادمی زیبایی نازلین

? در تمام دوره های آموزشی کاشت ناخن، مواد و تجهیزات از آکادمی نازلین می باشد.

? دسترسی آسان هنرجویان به آکادمی نازلین توسط مترو قلهک

طرز کاشت ناخن :

در ابتدا ناخن‌ها را مانیکور جزئی انجام می‌دهند و ناخن‌هایی که دارای مقداری گوشت اضافه هستند باید پاکسازی شود این عمل بر روی نتیجه بهتر کار تاثیر به‌سزایی دارد پس از آن ناخن‌ها را نیم سانت به طور یکسان کوتاه کرده و پس از آن روی سطح ناخن با فشار یکنواخت سوهان زده می‌شود چرا که موجب جذب بهتر مواد می‌شود.

پس از آن به اندازه ناخن‌ها تیپ‌ها را اندازه گیری کرده و روی ناخن چسبانده می‌شود داخل هر تیپ شیاری وجود دارد که با سوهان برقی کمی آنرا می‌تراشند که موجب می‌شود چسب راحتتر عمل کند فشار زیادی برای چسباندن نیاز نیست چرا که چسب کاشت ناخن بسیار قوی است همچنین ناخن را روی تیپ فشار نمی‌دهند چرا که باعث ترک خوردگی تیپ می‌شود.

مزایای دوره های آموزش میکاپ آکادمی نازلین:

? پشتیبانی دائم تمام هنرجویان تا ورود به بازار کار توسط مدرسین آکادمی نازلین انجام خواهد گرفت.

? معرفی هنرجویان به سالن های زیبایی تهران و شهرستان ها، پس از گذراندن دوره های آموزشی و انجام خواهد گرفت.

? در تمام دوره های آموزشی میکاپ، مواد و تجهیزات از آکادمی نازلین می باشد.

اهداء مدرک معتبر و بین المللی (QAL و TAP انگلستان با کد رجیستر) پس از اتمام دوره های آموزش میکاپ و گریم

مدارک بین المللی میکاپ آکادمی نازلین، به همراه کد رجیستر و قابل پیگیری می باشد و توسط موسسات QAL و TAP انگلستان مورد تایید و اعتبار سنجی قرار میگیرد. برای هنرجویانی که تمایل به مهاجرت دارند، این مدارک بسیار حائز اهمیت خواهد بود و همچنین برای هنرجویان فعال در داخل کشور، مدارک بین المللی آکادمی نازلین، سبب افزایش اعتبار آنها در سال ها شده است.