سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت ناخن حرفه ای

کاشت ناخن حرفه ای

اهداء مدرک معتبر و بین المللی (QAL و TAP انگلستان با کد رجیستر) پس از اتمام دوره های آموزش کاشت و دیزاین ناخن

مدارک بین المللی کاشت ناخن آکادمی نازلین، به همراه کد رجیستر و قابل پیگیری می باشد و توسط موسسات QAL و TAP انگلستان مورد تایید و اعتبار سنجی قرار میگیرد.
برای هنرجویانی که تمایل به مهاجرت دارند، این مدارک بسیار حائز اهمیت خواهد بود و همچنین برای هنرجویان فعال در داخل کشور، مدارک بین المللی آکادمی نازلین، سبب افزایش اعتبار آنها در سالن ها شده است.

آموزش کاشت ناخن نیاز به گذراندن دوره های حضوری و حرفه ای است

آموزش تاتو بدن

 

درباره مدرسین دوره های آموزش تاتو بدن

مدرسین تاتو بدن آکادمی نازلین، از با سابقه ترین تاتو آرتیست های مشهور تهران می باشند که دوره های تکمیلی حرفه تاتو و مربی گری آن را در تایلند گذرانده و به رتبه 8 (از 10) در سطح تاتو کاران بین المللی قرار دارند.
هنرجویان بسیاری تحت تدریس مدرسین در آکادمی نازلین موفق به یادگیری حرفه تاتو بدن به صورت تخصصی شده اند. جهت اطلاعات بیشتر از مدرسین، با شماره های زیر تماس بگیرید.

آموزش کاشت مژه

 

اگر به دنبال آموزش کاشت مژه و اکستنشن حرفه ای مژه جهت کسب درآمد می باشید آموزشگاه نازلین با رایه بهترین و به روزترین کلاس های آموزشی  شما را یاری می نماید

شما هنرجویان عزیز می توانید به قسمت تیم آموزشی آکادمی نازلین مراجعه کرده و از سوابق و نمونه کارهای مدرسین مطلع شوید.
دوره های آموزشی آکادمی نازلین به صورت گروهی و خصوصی مطابق با زمانبندی دلخواه هنرجویان برگزار می شود

.در این مقاله با هدف بالا بردن کیفیت و آگاهی کاربران عزیز  مختصری درباره آموزش کاشت مژه و اکستنشن مژه توضیحاتی ذکر کرده ایم

دوره آموزش میکاپ

هنرجویان در دوره آموزش میکاپ با  چهره شناسی( انواع فرم صورت ), رنگ پوست آشنا شده و نحوه میکاپ و گریم صورت را آموزش می بینند.
در این دوره آموزش میکاپ نحوه آرایش صورت با توجه به نوع پوست و از این جهت که آرایش پوست های  سالم  با آرایش پوست های که لکه دارد و یا قسمتی از پوست تیره تر بوده آموزش دیده و به این روش انجام میدهند، که بعد از زیرسازی باید توسط کرم های مخصوص روی لکه ها و جوشها و همچنین قسمت تیره پوست پوشانده شود .